Máte otázky? Tu nájdete odpoveď!
Rezervácia
Vytvoril som rezerváciu, čo ďalej?
O ďalšom postupe Vás budeme informovať mailom, ale v skratke:
Rezervácia je potvrdená po uhradení Zálohy – 30% z celkovej sumy prenájmu maximálne do 3 dní po vytvorení rezervácie, inak je rezervácia zrušená.
Ak je rezervácia vytvorená nie viac ako 14 dní pred začiatkom rezervácie, pre potvrdenie je potrebné uhradiť celú sumu prenájmu, inak je rezervácia zrušená
Najneskôr 14 dní pred začiatkom rezervácie je potrebné uhradiť zvyšnú sumu – 70% z celkovej sumy prenájmu, inak je rezervácia zrušená a záloha sa nevracia.
Najneskôr v deň začiatku rezervácie je uhradiť vratný depozit, inak je rezervácia zrušená a záloha sa nevracia.
Chcel by som si obytný van prenajať dlhodobo, je to možné?
Áno, prosím kontaktuje nás cez kontaktný formulár.
Ako môžem zrušiť rezerváciu?
Pre zrušenie rezervácie, kontaktujte nás prosím mailom alebo pomocou kontaktného formulára. Ak dôjde k zrušeniu rezervácie:
14 alebo viac dní pred začiatkom rezervácie, záloha sa vracia.
13 alebo menej dní pred začiatkom rezervácie, záloha sa nevracia.
Vyzdvihnutie a cestovanie
Kde a kedy môžem vyzdvihnúť dodávku?
Obytnú dodávku môžte vyzdvihnúť v Jakubove (pri Malackách) alebo v Bratislave. Vyzdvihnutie v Bratislave je spoplatnené sumou 30€.
Vyzdvihnutie: 8:00 – 11:00
Odovzdanie: do 18:00
Čo musím urobiť pred odovzaním vanu?
Doplňte palivo do plna. Dodávku nemusíte detailne vyčistiť, stačí umyť riad, vyniesť smeti a vyliať odpadovú vodu.
Môžem ísť s dodávkou do zahraničia?
Áno, môžte ísť kdekoľvek vrámci Európskej Únie.
Môžem si vziať domáce zvieratko?
Áno, všetky naše dodávky su vhodné pre domáce zvieratá.
Možem dodávku šoférovať s obyčajným vodičským preukazom?
Na šoférovanie našich vanov stačí vodičský preukaz typu „B“. Taktiež musíte mať 4 ročné skúsenosti s vedením motorového vozidla.
Má dodávka slovenskú diaľničnú známku?
Áno, všetky naše dodávky majú slovenské diaľničné známky.
Je nejaký limit na kilometre?
Nie, nie je. Ale pre Váš komfort odporúčame max 250 kilometrov denne.
Poistenie a poplatky
Aké poistenie majú dodávky?
Povinné zmluvné poistenie – pokryje škody sposobené tretím stranám.
Asistenčné poistenie – v prípade poruchy/havárie môžete využiť možnosti asistenčného poistenia zapožičaného vozidla, a to následovne: oprava na mieste, odťah do najbližšieho servisu, náhradné ubytovanie, repatriácia domova a iné.
Havarijne poistenie – havarijne poistenie má iba Van Vader, v prípade nehody/škodovej udalosti je nájomca povinný uhradiť spoluúčasť 5% (minimálne 150€).
Za škody spôsobené na vozidle nad rámec poistného plnenia zodpovedá nájomca, a to až do výšky 3-násobku vratného depozitu.
Čo ak spôsobím škodu na zariadení v dodávke?
Škody na vybavení dodávky nie su predmetom havarijneho poistenia, na ich opravu alebo náhradu bude použitý vratný depozit. Ak škody nie je možné opraviť nami, využívame služby autoservisu.
Čo ako budem meškať s odovzdaním dodávky?
Pár minút nie je problém, avšak za oneskorené odovzdanie si účtujeme poplatok podľa cenníka.
Vybavenie
Treba si priniesť vlastné posteľné prádlo?
Nie, poskytneme všetko potrebné, posteľné prádlo, vankúše a paplóny. V prípade prenajatia Padavanu odporúčame v prípade chladnejších nocí priniesť spacák, nezávislé kúrenie má iba Van Vader.
Môžem v dodávke variť?
Naše vany sú plne vybavené pre varenie – drez s tečúcou vodou, plynový varič, chladnička, mokka konvička, mlynček na kávu, rýchlovarná kanvica (iba Van Vader), riady a príbor. V dodávke tiež nájdete základné suroviny – soľ, korenie, káva a čaj.